Thursday, March 17, 2016

Hamil Lagi...

Assalamualaikum Dan  salam pagi semua. Alhamdulillah~ dapat menikmati lagi alam ciptaan Allah. Entri Kali ni, em.... em...em


Okay... entri nie sambungan dari kisah semalam ..baca kat SINI

Harini check upt ( urine pregnancy test ) naik 2 line. Gulp!!! Tapi aii sikit tak terkejut pun.Malahan bersyukur kerana Allah masih berikan lagi Rezeki baby.. Iyealah.. aii dah tua,29 pun tahun nie ( perempuan bila umur dah meningkat macam macam penyakit mengganggu organ peranakan : cyst,Fibroid atau Pcos) Eloklah ada baby lagi.Soffea pun bulan depan dah 1 tahun.. Maknanye,nanti anak aii rapat la.Bersusun...ekekekeke.

Reaksi Suami

Terperanjat! Cik Hubby. Boleh pulak dia bagi ceramAh..kata soffea masih kecil.Haaahahaha. Aii balaslah.. kata nanti dah tua susah pula Nak tambah. Terdiamlah hubby kat situ. ( Rezeki dah ada,terima Je ).








Supplement Membantu

E
hem .. sebelum kehamilan berlaku,aii makan Omega Guard alfalfa Complex je. Dan Cik hubby aii makan Vivix .. kata aii kat hubby.

 Ina : Abang,makan vivix nie kan.. Abang makan bagi masalah kencing manis dan Kolesterol / darah tinggi tapi mana la tau,dengan izin Allah kita dapat baby lelaki pulak ke Kan?. Hikhikhik~ Sebab salah satu fungsi Vivix Ialah membaiki DNA. Haaaa...Akar umbi kencing manis bermakna takde jugak pada baby no 3 nie.

 Hubby: Errkkkk .. (Muka malas nak layan Isteri).

**Alhamdulillah.. aii gurau gurau je dengan hubby. Ternyata allah dengar.Mengandung jugak aii no 3.. hikikss~


Nak dapatkAn supplement shaklee?
Hubungi 0179506861

Step by step akan diajar cara pengambilan supaya berkesan

No comments:

Post a Comment

POST TERKINI!!

Resipi Roti asas

250 gram Tepung Roti / High Protein 50 gram Margerin (ina guna margerin Pelangi) 50 gram Gula Kastor 1 sudu kecik...