Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Thursday, March 3, 2016

Belalang PELESIT

Assalamualaikum.. dan selamat malam! Entri kali ini ..menceritakan satu kejadian seram.Bolehlah..,nak dikatakan seram juga iaitu PELESIT.Haaa.. bila sebut je pelesit,dalam kepala korang mesti fikir macam macam kan bentuk pelesit.Muka buruk ke,menyeringai ke ap kan? Betul tak?

Ada satu malam itu, aii baru habis cod.Nak sampai rumah dah..lebih kurang jam 10 malam.Awal lagi kan? Mesti korang pelik kan? Awalnya..Hantu dah keluar ke kan?hihihihihi.

Apabila melintasi satu kawasan..boleh dikatakan agak seram lah jugak. Tetiba tu ada satu belalang...Aii belum perasan lagi masa tu.Tetapi..aii dapat rasakan suasana yang sangat seram pada malam itu.Habis meremang..aii hanya diamkan diri. Risau suami seram pulak masa tengah drive nie..

BELALANG PELESIT

Tiba- tiba...,suami memecut kereta terus ke destinasi lain.Walhal dah sampai ke rumah masa itu.Aii pelik,tetapi..mulut aii seolah olah terkunci..terkatup.Tanpa sebarang perkataaan untuk bertanyakan suami..kemana mahu pergi.Rupa rupanya, suami aii dah perasankan belalang pelesit tu di cermin depan kereta.Wahhh!!! Seram okay.. Suami aii berhentikan kereta di suatu  simpang..trus buang belalang itu serta meninggalkan tempat tersebut.Alhamdulillah!
alam tu tidur tanpa sebarang gangguan.



No comments:

Post a Comment