Monday, February 22, 2016

PERUT KEMBUNG / ANGIN TERSEKAT DALAM BADAN



assalamualaikum... Entri harini apalah sangat.Jika Nak diceritakan kisah aii yang terpaksa menanggung kesakitan selama 4hari tau ina sakit perut. Ermmm... konon, ingatkan Nak period ka. Rupanya bukan. Kalau tak silap aii,punca jadi kekembungan macam nie disebabkan kesilapan mengambil makanan. Mungkin jugak,aii Langgar pantang kot!! opps! nie kalau tau Mak,confirm kena leter.Aii patutnya kena pantang makan pisang selama setahun (bersalin)..tapi nie dah 10bulan. Hem hem.. mendapatlah!! degil sangat kan.





Selama 4 hari tu,aii rasa macam Nak demam pun ada.. badan panas-panas. Dengan perut sakit woo! Dahlah angin tersumbat.. sakit ya amat. Perut jadi kenyang. Semalam dengan berlagak nya,aii kunyah kunyah Je peppermint ginger plus. Hahahahaha... (macam torpedo pulak..,kikikiki) lega rasanya. Heeeee.. aman hidup. Tidur pun lena.. perut selesa sangat lepas buang angin. Bahagia sangat sangat lah semalam.. Cuma mangsa keadaan anak Dan Suami la kena cium bau... kehkehkeh.





Okay... sampai sini je entri kalini. ehhhh... perut kembung jugak? Pepermint nie semua boleh makan, lelaki / perempuan atau IBU mengandung selamat dimakan..





Hubungi 017-9506861

No comments:

Post a Comment

POST TERKINI!!

Resipi Roti asas

250 gram Tepung Roti / High Protein 50 gram Margerin (ina guna margerin Pelangi) 50 gram Gula Kastor 1 sudu kecik...