Thursday, February 11, 2016

BASIC h: CUCI KERETA pun bolehhh



rentetan Kuantan Diisytiharkan Bandar BAUKSIT ..( planet marikh.. planet sirih haaa),customer Nak sental keta pakai Basic H katanya.
letih asyik masuk carswash jee.

lau Cuci sendiri kereta,dapat jimatkan DUIT of course la kan.Lagi dapat keluarkan segala Peluh! Dan paling Berkualiti dari segi DUIT ialah : quality time bsama anak2.. dapat eratkan lagi hubungan tuuuu.

yang menariknya , basic H ni boleh jugak buat cuci cermin kereta.Insyallah memang tak menyesal .. permukaan berminyak pada crmin dapat dihilangkan juga.
sebotol basic H dapat buat macam-macam.. dulu anak aii demam panas, malam-malam nie suhu 39 darjah.. aii amik Basic H nie dan campur air sedikit  dan buat lap lap kepala anak.Keesokannya terus Kebah demam.. Kami dah tak risau lagi lepastu.Kat rumah,nie memang WAJIB ada basic H.. bOLEH macam macam guna, cuci kereta, untuk anak demam, cuci kuali (buntut kuali tuu haa).Dan nak hilangkan bekas conteng dinding pun berkesan hilang.

Untung berbulan bulan boleh pakai..!bebas kimia.. yang ekzema dan kulit sensitif jangan risau, tak gelupas tangan tuu. Lagi aii buat cuci peti pakai basic H nie.

‪#‎bauksit‬


whatsapp atau telegram 017-9506861
 
basic H ..pencuci serbaguna.
 

No comments:

Post a Comment

POST TERKINI!!

Resipi Roti asas

250 gram Tepung Roti / High Protein 50 gram Margerin (ina guna margerin Pelangi) 50 gram Gula Kastor 1 sudu kecik...