Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Friday, January 2, 2015

Berat naik mendadak~

Bismillahirrahmanirahim

assalamualaikum dan selamat pagi,waah.Harini macam hari isnin pulak yea.Mana taknya, semalam cuti tahun baru 2015. heee.. Pagi jumaat ni sangat-sangat sejuk. Rutin pagi jumaat, kena lah baca yassin dan surah al kahfi (untuk elak fitnah dajjal ).Tak susah pun..Lagi banyak mengaji,lagi mudah urusan kita didunia dan akhirat..( tetiba teringat lagu mawi tu..kita datang dari DIA.... lalalalala) Wallahualam.. Okay, ina sebenarnya nak cite pasal checkup haritu..checkup bulanan mengandung 23minggu. 

Al-kisahnya....

Lepas makan pisang goreng ( maaf..bukaan nak jatuhkan biznes pisang goreng tapi ibu hamil banyak yg bole n tidak ) .. Terus sakit kepala.kalau pening takpe..ini sakitnya ya rabbi.Hanya allah saja yang tau.sakit On Off..Berlanjutan sampai 3hari.Masa sakit kepala tu,dlm kepala asyik duk pikir.Ni tanda2 nak kna darah tggi ke..hmm.


Checkup bulanan mengandung ..mendadak berat naik.Mmg sy terkejut.Nurse siap suh jumpa doktor pemakanan lg tu.
Maybe mkn x ingat dunia. Huhuhu..

Now..alhamdulillah. Sakit kepala hilang.
ina control makan minum dan consume Omega guard. Otak pun cergas..kalo tak, asyik nak tidur petang dan lemah-lemah badan.


nota kaki : Sejak mengandung nie, makan manis tak boleh, makan masin sakit kepala, minum air manis lagi laa.. silap-silap pengsan jap lagi.Mintak dijauhkan laah. Umur dah meningkat ke angka 28 nie,Macam-macam penyakit nak hinggap yea.. sebab itu perlunya supplemen tambahan nie.


Bagaimana ingin dapatkan Set Kehamilan


SMS  WHATSAPP 017-9506861


cod sekitar Kuantan * pada setiap hari
postage ke seluruh malaysia




Jom Tambah Rakan di facebook : Nor Azlina Ina
Facebook PAGE : Iman Beauty & Healthy

No comments:

Post a Comment