Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Wednesday, October 1, 2014

Saat Indah Bersama Shaklee

Bissmillahirahmanirrahim
Assalamualaikum

Selamat petang.. Hai. Harini ina kembali aktif (hihihihihi) Setelah agak lama tak update blog buat sekian kalinya.

Semalam seharian, ina melembik. Eh,, melembik tu.. Maksud ina morningsickness la. Memang gelap jap duniaku semalam.. Bangun je berdiri, terasa berputar keadaan sekeliling..( dinding-dinding rumah nampak macam nak runtuh ).

Keadaan Bertambah teruk

Iyalah, menginjak waktu tengahari keadaan ina semakin teruk.Hasrat ingin memasak tengahari terbantut.. ( baru je melangkah ke dapur kering, dah muntah.. Nasiblah asyik muntah angin tapi walau bagaimanapun masih tak larat jugak .. Bila masuk jer dapur, terus muntah-muntah sampai kejang-kejang perut ni..sakit ). Keadaan ina semakin berlarutan sampai ke malam, pantang bau busuk @ kentut terus muntah.kikikiki..  Eeeeuw~~

Supplemen untuk mencegah Morningsickness

Harini.. Pagi-pagi lagi masuk bilik ( tempat simpan stok supplemen...buka setong ESP. Bila dah minum ESP,, baru lah terasa ada tenaga sikit.Morningsickness .. Alhamdulillah, tiada lagi. Harini dah boleh masak macam biasa.
Selain ESP..supplemen tambahan lain ina makan Vitamin C,OstematriX dan Bcomplex.

Berminat dengan Produk Shaklee?

Sms / whatsapp ke no 017-9506861
*penghantaran terus ke kawasan anda pada setiap hari
*cod hanya sekitar kuantan
*Pengeposan ina buat juga.. Melalui poslaju @ GDex

No comments:

Post a Comment