Thursday, August 21, 2014

Mengharap Keajaiban


JOM TENGOK VIDEO KLIP INI::: 



Bismillahirahmanirrahim 
Assalamualaikum


Al-kisahnya semalam pergi ke specialist.Untuk checkup masaalah ketidakselesaan perut.Hampir seminggu dah terasa lain macam bahagian perut ni.Apa yang ina Fikir kemungkinan mengandung..
Naluri kuat mengatakan ina mengandung,sebab perut ina buncit lain macam.. nampak seperti kandungan 3bulan. Masa mengandung Iman kandungan cecah 3bulan baru nampak perut.(perasaaan je tuu)

Tanda-tanda pada ina seperti mengandung sudah nampak( mual,pening,mengidam nak makan mee calong,tak bole tengok nenas..meleleh air liur..dalam kepala semuanya nak makan berasaskn nenas, colek nenas,pajeri nenas,nenas cicah garam). cuma tidak jelas aje.Mungkin masih baru..Upt pun masih -ve. 

Perubahan lain pula pada badan, ina sakit pinggang,ari-ari,kejang kaki,kuat makan dan badan terasa penat.
Semasa mengandungkan iman lain.. kaki kerap kejang (sebab ina tak suka minum susu..kalsium pun tiada dalam badan),suka makan nasi goreng ikan masin( setiap hari order), kuat makan bijirin kornflakes ( mesti bawa bekal ke tempat kerja ) dan alahan semasa mengandung langsung tiada.Ha.. lagi satu tanda sebelum ina disahkan hamil,ina kencing berdarah.Dari situ dapat detect mengandung..hihihi. Pergi checkup dekat panel..masa tu ina bekerja lagi.. ( 3minggu haid tidak datang )

Berbalik ke kisah sekarang, Sebenarnya baru 1hari  period ina lewat..jadi nak kena tunggu seminggu lagi.Kalau miss period,baru lah nak cek sendiri.. (beli upt jee). Dah yakin,baru lah pergi klinik..heeehe.
Entri seterusnya ina akan ceritakan ikhtiar sebelum kehamilan.. ( ecececeh. 200% lg konpom yg ina mengandung tew.. hiiihi.Tak salahkan? Kita pakai konsep LUA ).. ok.. Bye. Jumpa entri seterusnya..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

POST TERKINI!!

Resipi Roti asas

250 gram Tepung Roti / High Protein 50 gram Margerin (ina guna margerin Pelangi) 50 gram Gula Kastor 1 sudu kecik...