Saturday, July 5, 2014

awas!! Bahaya ViviX ( Tonik Ajaib )

Assalamualaikum..hai semua.Salam maghrib.Penat nyer ina harini.. menunggu sisuami pulang(petang). Seharian hantar kereta di bengkel..jam 5.30 petang, barulah kami keluar untuk berbuka.Ni pun baru je pulang dari berbuka. Alhamdulillah.. kenyang. Entri kali ini, ina nak cerita pasal Vivix.. sempena bulan promosi kan..hasil testimoni pengguna ina,jeragat yang tebal boleh hilang..sebab ia memperbaiki sel yang rosak.Hat ni,siapa-siapa masalah jeragat,sangatlah sesuai.





Mari kita lihat apa itu Vivix ..



 cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 

   

Memperbaiki DNA.


Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi,
bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel.
Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.
Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.













 Antara Khasiat VIVIX adalah:



Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat 

atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya 

perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah

 sahaja kan. Sangat sesuai untuk mereka yang sukar untuk menelan pil.




Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat 


daripada resveratrol dalam memperlahankan 

pembentukan Protein AGE.






Golongan yang memerlukan ViviX






 Mari kita tengok apa kata mereka yang telah mengamalkan VIVIX..









berita baik kepada perokok tegar! 





Apa anda dapat bila beli Vivix 6 Botol??

*PERCUMA SEbotol VIVIX
*CASH BACK sebanyak RM 241.42 ( Shaklee akan BANK IN pada bulan berikutnya )
*PERCUMA membership ( anda JIMAT RM 65 )
*FREE POSTAGE untuk PERSET (JIMT RM10)
*PERCUMA 708Uv Points



jangan bersedih kalo takda geng untuk REBUT pembelian ini..

SEBAB

kami masih ada pilihan LAIN.


  • Anda pilih untuk pembelian 2 botol



  • Anda LAYAK dapat


#PERCUMA MEMBERSHIP 
#PERCUMA POSTAGE ( JIMAT RM 10)
#PERCUMA 236UV POINT
#CASH BACK RM 36


Salah satu keistimewaan VIVIX ialah sebagai pemangkin pembentukan sel-sel baru dalam tubuh badan. Jadi, kesan penyembuhan berlaku pantas malah bertindak sebagai agen ANTI penuaan! 



Almaklumlah..semakin berusia ni..sel2 tubuh kita dah tak seaktif zaman muda-mudi dahulu..Mereka yang baru habis Rawatan KEMOTERAPI pon Ina Suggest Consume Vivix. InsyaAllah..kesihatan bertambah baik dan tubuh rasa semakin sihat.


hubungi ina 0179506861 untuk GRAB promosi VIVIX Sepanjang bulan JULAI 2014
PERCUMA konsultansi  sudah semestinya



No comments:

Post a Comment

POST TERKINI!!

Resipi Roti asas

250 gram Tepung Roti / High Protein 50 gram Margerin (ina guna margerin Pelangi) 50 gram Gula Kastor 1 sudu kecik...