Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Wednesday, April 9, 2014

Cinch TEA Mix - teh penggalak tenaga & boost metabolisma

MINUM PETANG .. sangat la sesuai yang mengantuk petang2 macam nie. Emm..Tetiba teringat masa bekerja Dulu.. time nie la,, mata berat sangat. Juling biji Mata..tersenguk senguk jam 3 cenggini..
Mai sini meh..ina sages tea  berkhasiat utk anda


CINCH TEA MIX ..mengandungi 5jenis bahan ..



1) TAURINA

2)MATCHA GREEN TEA 
Teh Hijau gred tertinggi dari Jepun


3)RED TEA EXTRACT


4)WHITE TEA 

 Teh yang menjalani pemprosesan paling minimum


5)ROOIBOS RED TEA

 tumbuhan herba dari Afrika (dikenali sebagai 
THE MIRACLES TEA/LONG LIFE TEA)


Tahukah korang perbezaan Teh ini dengan teh-teh lain yang anda minum?




sebab banyaknya ekstrak dalam ia..

Mai sini saya cerita fungsi-fungsi beberapa ekstrak yang ada dalam teh ini


1) MATCHA GREEN TEA
* antioksida yang sangat tinggi
* energy booster
* metabolisme booster
* bakar kalori up to 4x



2) TAURINA
* menggalakkan metabolisme
* lebih bertenaga
* larutkan lemak
* membantu menghasilkan otot tanpa lemak



3) WHITE TEA
* membakar lemak-lemak berlebihan (waaaah,patut lah..ina minum tak sampai 10 minit pun..berpeluh macam baru balik berjongging gayenyerr)
* menghalang penghasilan sel lemak yang tidak perlu
* meningkatkan metabolisme
* juga dikenali sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau.



4) ROOIBOS RED TEA
* melarutkan lemak
* meninggikan kadar metabolisme iaitu pembakaran lemak
* agen detox yang kuat



5) RED TEA
* Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol -
pejuang kanser yang kuat
* Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas
*merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak


Jom dapatkan tea yang super awesome nih,, kecil - kecil cili padi... banyak khasiat didalam 1 Sachet

ina jadikan tea ini sebagai tea tarik tau,, memang perghh.. sedap rasanyer lebih lemak .Sangat sesuai kepada penghidap kencing manis.. ehh? Mesti korang pelik kan? kata selamat utk pesakit kencing manis.. TAPI ada MANIS..., MAna datang Susu??? bawak bersabar semua..,rileks okay... jangan marah marah ina tau. Meh nak bagitau korang, ina tambah Mealshake je.. pengganti kepada susu .. uTK lebih details boleh klik SINI :mealshake shaklee


bagaimana ingin dapatkan produk shaklee? 

hubungi : 017-9506861 @ sms / whatsapp 
add friend & pm saya difacebook :Nor Azlina Ina
Instagram : storvitaminsid
kawasan COD :kuantan
PENGEPOSAN : ke seluruh malaysia via POSLAJU / CITILINK / GDEX






No comments:

Post a Comment