Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Friday, March 7, 2014

Pengedar Shaklee Di Kuantan cod sekitar kuantan setiap hari

Assalamualaikum Wbt kepada semua yg singgah ke blog sy.Nak bagitau ni..Mana yang duk sekitar Kuantan jangan risau ye jika anda (pengguna) terputus stok Shaklee,,Kini anda boleh dapatkan dengan saya pengedar Sah Shaklee yang dilantik oleh HQ.
Ops..., mesti pelik kan? Kat kuantan ada Stokis Shaklee ke?? eh.. tak la awak - awak semua jangan salah faham pulak.HQ (Yg kat Subang Jaya tuu)dengan rasminya telah melantik saya sebagai Shaklee Independent Distributor @ Ayat lain Sebagai SID / Agen .. Mesti pernah dengar kan SID.. Hee. Tu la maksud saya hee.
Sekarang Awak - awak semua Tak perlu lagi nak bank in  duit @ tunggu pos.. semua tu dah Tak perlu.Leceh kan main2 pos nie,,..saya sebagai SID boleh hantarkan (Cod : Cash On Delivery)barang yg di pesan tu ke tempat anda... hanya sekitar Kuantan (Indera Mahkota,Bukit Ubi,Taman Tas,Bukit sekilau,Jalan Hji Ahmad,Beserah,batu hitam,sungai karang,sekitar balok,Kubang Buaya,Medan Tok Sira,Teluk Cempedak,Bukit setongkol,semambu,Panching,Bukit Kuantan,Bukit Goh)..Pendek Kata 1 Kuantan laa saya hantar.
PS:' Saya suka hantar barang Customer nie...,satu kepuasan yg tak terhingga... suka sangt. Dapat kenal2 .Tambah kenalan.. Misi :: saya nak share kebaikan serta keberkesanan shaklee dengan semua orang di Kuantan.
PSS :: Stok Insyallah,,Xpernah putus.
Ape lagi?? Calling la Ina 017-9506861 @ sms / whatsapp
Yang Nak join Ahli shaklee pon Bolehh....

2 comments:

  1. Salam sis...sy mmg da ahli shaklee,klu sy ambil stok dgn sis sybdpt harga ahli ke harga asal? Utk mkn sendiri je...sy duk kat indera sempurna...tq😊

    ReplyDelete
  2. Salam sis...sy mmg da ahli shaklee,klu sy ambil stok dgn sis sybdpt harga ahli ke harga asal? Utk mkn sendiri je...sy duk kat indera sempurna...tq😊

    ReplyDelete