Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Thursday, December 19, 2013

R A M B U T G U G U R

Saya mengalami masalah rambut gugur yang amat teruk. Mula berlaku pada saya ketika di awal kehamilan.. pada mulanya,saya endahkan saja bila mak tegur.Tiap kali saya mandi..(dalam tandas dipenuhi rambut saya) , semasa menyisir rambut (kalau sehelai 2 xpe) nie satu gumpalan rambut gugur.

  Selepas bersalin lagi teruk keadaan saya. Suami macam dah naik geli.Yelah,,Dalam rumah bersepah dengan rambut saya saja. Dekat ruang tamu,ruang makan ,dalam bilik, Dan paling dahsyat... kat toilet (Dah macam cite korea. Citer hantu..(dalam sinki dipenuhi rambut).. Suami membebel katanya geli tengok rambut byk gugur.Nasib Tak botak...huhuhuhu.

   Tahun 2013 ,,baru saya berjumpa penawar rambut gugur saya nih. Tiap saat , minit & jam..asyik nak usap rambut saja.Mana taknya...Lembut giler rambut saya!!! macam Tak percaya langsung. kulit kepala dah tak gatal2 (dulu menggaru je kerjanya),kelemumur dah takde. Memang awesome la Set Rambut gugur nih.. Nak tau sebab apa?? Dalam masa seminggu lebih,,saya dah dapat hasilnya..... ^__~

Info Setiap vitamin .. jom baca kelebihannya ;

    ESP* :

ESP adalah serbuk protin.

 Kekurangan protin menyebabkan pertumbuhan rambut menjadi perlahan.

 Pastikan bahawa anda makan cukup protein agar rambut anda tumbuh lebih cepat dan sihat. 

     B COMPLEX [120biji]

 Salah satu punca rambut gugur adalah disebabkan tekanan emosi.

Bcomplex adalah vitamin anti stress yang membantu untuk memberi perasaan tenang.

Kandungan utama vitamin B3 adalah berguna untuk membaiki aliran darah pada kulit kepala, vitamain B6 pulak untuk mengelakkan rambut dari gugur.

Vitamin B12 juga memainkan peranan untuk elak rambut gugur. kesimpulannya kelebihan bcomplex sangat banyak untuk masalah rambut gugur. 

    ZINC COMPLEX [120biji]

Diet yang kurang zink boleh membawa kepada kelemahan sistem imun yang boleh menyebabkan keguguran rambut.

Zink boleh memainkan peranan yang penting dalam modulation paras testosteron pada lelaki normal.

Apabila hormon seimbang maka risiko kehilangan rambut boleh dikurangkan. Zink boleh menguatkan folikel rambut anda dan boleh membantu mencegah beberapa jenis keguguran rambut. 

   PROSANTE SHAMPOO : REVITALIZING

» Membantu melebatkan rambut
» Mudah diurus [pakai jari pun boleh]
» Tanpa paraben
» Tanpa bahan kimia

  Haa... bagi yang dah baca tu. WAJIB BELI! haahaha~~ joking aje. Jangan ambil serius pulak yea.

JOM BELI ATASI RAMBUT GUGUR DENGAN SAYA

""Jaminan saya untuk anda:
1) FREE Consultation dan After Sale Service (bimbingan exclusive dari saya)
2) Harga Terbaik dan Mampu Milik

Hubungi saya sekarang:
WHATSAPP/SMS : 017-9506861
BLOG:www.nurimanqhaisara.blogspot.com

Page FB :Iman Beauty Store
Personal FB : https://m.facebook.com/?_rdr

No comments:

Post a Comment