Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Tuesday, October 22, 2013

I LOVE SHAKLEE

Assalamualaikum Wbt...
Bissmillahirrahmanirrahim (terasa berdebar ketika nak bercerita) huuh..

Mesti ramai yg tertanya tanya kan? Kenapa tajuk I LOVE SHAKLEE..
Ehem...,,begini ceritanya.. Dulu sy makan pelbagai jenis supplement yg berada dipasaran (ibarat cendawan tumbuh slpa hujan).. Dari harga yg murah sehingga yg mahal (plg mahal pun RM 2xx.xx) tp hasil mmg mengecewakan.sudah berkotak kotak & bertin tin pun tak jalan..(Nak cakap sy nie x konsisten,mmg sy konsisten makan supplement.. Even kopi,teh,nescafe pon sy tak sentuh) Al maklum lah..sy nie berkulit mamak. Itu yg tak berhasil.

Nak dijadikan cerita saya dah give up sgt2,, tiba lah suatu hari.. Saya terbaca blog che' pah & saya sebenarnya tak tengok pun testimoni testimoni beliau..yang buat saya tertarik akan produk SHAKLEE ialah penulisannya. Betul2 buat saya tertarik..

  Okay2,, berbalik pada Cerita sedih saya tu... Saya terus Daftar sebagai Ahli shaklee & beli produk ESP (energizing Soy Protein).Pada permulaan,,saya alami Healing Crisis..sebelum saya makan apa2 supplement @ vitamin  yg ada dpasaran tak pernah macam ni (keadaan sy berpeluh spt br berjogging). Dulu (seumur hidup) saya hanya berpeluh pada atas (antara mulut & hidung shj). Selepas sy minum ESP dlm masa 15minit,terus supplement bertindak keatas badan. Dlm hati sy cakap (wahh,hebat btl supplement Shaklee nie..ini baru yg sesuai dgn saya.) alhamdulillah...

Tujuan pengambilan sebenar Esp yg  saya amalkan sekarang ialah utk banyakkn susu badan (anak dah setahun++),tapi lain jadinya kepada sy.. Cuba teka?? (eehehe)..  Perubahan ketara 3minggu pertama,,kulit saya semakin cerah.. Tona kulit dah sekata,pecah2 (parut) selepas bersalin semakin pudar,yang paling best saya bertenaga(iTu yg paling penting)..

Sekarang,,,alhamdulillah saya  sangat YAKIN akan produk Shaklee nie. Kenapa???  Sebab utama,ianya selamat dimakan,vitamin semulajadi. Saya bertambah YAKIN  apabila segala produk yg saya jual sebelum nie (pelbagai) saya tinggalkan.. Saya STOP terus jual. Nak Tau SEBAB ape?? majoriti produk yg cepat Putih,cepat kurus,TIADA KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN(KKM),semua mendatangan KEBURUKAN kepada PENGGUNA.(SAYA Memang SAYANGKAN (Sayang NYAWA) BAKAL CUSTOMER & CUSTOMER SAYA,SEBAB SAYA TAKNAK CUSTOMER SAYA DAPAT PENYAKIT DISEBABKAN PRODUK YG TIADA KKM) Ada REGULAR customer saya pun da bertukar kepada Produk yg lebih SELAMAT(Shaklee). Tapi Masih Ada customer diluar SANA yg bertanya kpd saya. Macam2 soalan .(Eh,,kenapa tak jual ubat KURUS tu..susah akak nk Cari dah)..( Produk utk kulit putih Knp Ina tak jual yeaaa? )..

sekian~~~ Dari Hati yang Jujur & ikhlas ..
# maaf ,,luahan dr hati yg sudah berkulat.. Ayat sedikit pening.. Mungkin anda kna baca 2 @ 3 kali.. Heeehe.

 

No comments:

Post a Comment